24 декабря 2023 г. Архивач восстановлен после серьёзной аварии. К сожалению, значительная часть сохранённых изображений и видео была потеряна.
Подробности случившегося. Мы призываем всех неравнодушных
помочь нам с восстановлением утраченного контента!
During last week’s GPU Technology Conference (GTC) Europe 2018, Remedy Entertainment hosted a presentation of their Northlight engine demo running NVIDIA RTX. As reported by Golem.de, the raytraced scene delivered clearly higher quality graphics but the expense was rather significant. Between contact shadows (2.3 ms), reflections (4.4 ms, as you can see in the picture below) and denoising (2.5 ms), all of the NVIDIA RTX effects cost 9.2 ms in render time.
Credits to Golem.de
This is important, as I’m sure many of you already know, because the overall render time cannot be higher than 16 ms in order to target 60 frames per second, or 33 ms in order to target 30 frames per second. That means the remaining budget to fit everything else and achieve 60FPS would be a mere 6.8 ms.
https://wccftech.com/nvidia-rtx-9-2-ms-remedy-northlight/
Да они ебанулись там все. Чтобы это говно хоть как-то нормально работало нужно вообще нахуй все движки переписывать с нуля под эту ебань.